Knauf Insulation poszerza ofertę o wełnę mineralną EXPERT

Docieplenia - Knauf Insulation poszerza ofertę o wełnę mineralną EXPERT

Knauf Insulation poszerza gamę produktów o wełnę mineralną EXPERT. Polska jest pierwszym krajem, w którym producent oferuje ten rodzaj wełny. Wełna EXPERT wyprodukowana w technologii ECOSE? posiada certyfikat Eurofins Gold, który jest potwierdzeniem wysokich standardów produktu, który charakteryzuje się praktycznie zerową zawartością szkodliwych substancji. Akcja sprzedażowa została zainaugurowana kampanią promocyjną, która objęła 56 sklepów Castorama w całej Polsce.

– Wełna mineralna EXPERT, tak jak pozostałe rodzaje wełny mineralnej firmy Knauf Insulation, wyprodukowana jest w technologii ECOSE?, dzięki czemu pozbawiona jest szkodliwych substancji i stanowi gwarancję dobrej jakości powietrza w domu. Dodatkowo jest przyjemna w dotyku, mniej pyląca, a przez to wygodna w montażu. Aktualnie w sprzedaży dostępne są dwa rodzaje wełny EXPERT: EXPERT LRR 040 (Lambda 040) ? wełna w rolce przeznaczona do ocieplania głównie poddaszy, dostępna w grubościach: 50; 100; 150; 200 mm oraz EXPERT IPB 039 (Lambda 039) ? wełna w płytach, stosowana przede wszystkim do izolacji akustycznej i termicznej ścianek działowych, dostępna w grubościach: 50; 75; 100 mm – podkreśla Arkadiusz Jaworski, Retail Marketing Manager Knauf Insulation.

Program wsparcia sprzedaży

Docieplenia - Knauf Insulation poszerza ofertę o wełnę mineralną EXPERT

Do programu działań wspierających sprzedaż wełny EXPERT zostali zaangażowani doradcy Knauf Insulation, którzy służyli pomocą klientom w doborze optymalnej izolacji domu. Przekazywali również kompleksową wiedzę nt. zalet, oszczędnych rozwiązań przy stosowaniu produktów izolacyjnych Knauf Insulation. Ponadto, klienci mogli skorzystać z aplikacji ?kalkulator oszczędności?, dzięki której można obliczyć koszty ogrzewania i zapotrzebowania na energię cieplną budynku oraz roczną oszczędność energii przy użyciu wełny mineralnej EXPERT. Konsultanci KI przy stoiskach informacyjnych dystrybuowali ulotki, broszury, próbki produktów, praktyczne gadżety, a także podkreślali wpływ wełny EXPERT na środowisko naturalne, m.in. redukcję emisji CO2 oraz bezpieczeństwo dla zdrowia człowieka.
W wybranych sklepach zaaranżowano standy z terminalami komputerowymi, dzięki którym klienci mogą przekonać się jak w praktyce sprawdza się izolacja akustyczna wełną KI. Dodatkowo na terminalach można sprawdzić, jakie oszczędności przyniesie klientowi izolowanie poddasza wełną EXPERT. Można również znaleźć kalkulator, który pomoże przeliczyć ile rolek produktu należy kupić, aby zaizolować poddasze o zadanej powierzchni. Elektroniczny stand Knauf Insulation otrzymał Grand Prix konkursu POS Stars 2011 i nagrodę w kategorii Digital POS. Dzięki wbudowanym funkcjom display pozwalał zapoznać się z ofertą firmy i samodzielnie sprawdzić właściwości poszczególnych typów materiałów izolacyjnych, co jest absolutną nowością na rynku materiałów budowlanych.

do góry

<

Udostępnij ten wpis

Post Comment