Blåkläder wchodzi na polski rynek. Odzież robocza dla profesjonalistów

Blåkläder, legendarny szwedzki producent odzieży roboczej, otworzył w Polsce swój oddział z biurem handlowym, magazynami i pierwszym sklepem, zaopatrzonym w pełną rozmiarówkę. Topowa jakość i szybki, kompleksowy serwis – tym połączeniem firma Blåkläder zamierza zdobyć polski rynek odzieży roboczej dla profesjonalistów. 

 

UtskriftOd warsztatów, przez hale produkcyjne i place budowy, po ekstremalne platformy wiertnicze – odzież robocza Blåkläder już od ponad 60 lat zdobywa uznanie w miejscach, w których od odzieży oczekuje się bezkompromisowej funkcjonalności i trwałości. Polska jest już 16. krajem, w którym renomowana marka postanowiła otworzyć oddział, udostępniając pełną ofertę, liczącą ponad 24 000 elementów odzieży i akcesoriów.

Ubrania robocze Blåkläder są chętnie wykorzystywane przez profesjonalistów pracujących w ekstremalnych warunkach, a przez to potrzebujących najwyższej jakości odzieży. Fot. Blåkläder
Ubrania robocze Blåkläder są chętnie wykorzystywane przez profesjonalistów pracujących w ekstremalnych warunkach, a przez to potrzebujących najwyższej jakości odzieży. Fot. Blåkläder

– Na polskim rynku rośnie zapotrzebowanie na profesjonalną odzież najwyższej jakości – mówi Grzegorz Marcinkowski, Sales Manager polskiego oddziału Blåkläder. – Upowszechnia się świadomość tego, że wygodne, trwałe i estetyczne ubranie robocze nie jest zbędnym kosztem czy fanaberią, ale elementem opłacalnym ekonomicznie i wizerunkowo. Nasza oferta wpisuje się w ten trend. Jesteśmy też przekonani, że będzie go stale wzmacniać wraz z upowszechnianiem się naszej odzieży.

 

Aby zapewnić gwarantowaną jakość produktów, Blåkläder stawia na pełną kontrolę każdego etapu ich życia – od projektowania, przez wieloetapowe testowanie i produkcję, po dystrybucję i serwis. Zwłaszcza ten ostatni jest szczególnie cenionym przez klientów wyróżnikiem marki, ponieważ funkcjonuje w oparciu o żelazną zasadę prostoty i szybkości działania. – W przypadku zgłoszenia reklamacyjnego serwis w pierwszej kolejności ma umożliwić klientowi jak najszybszy powrót do przerwanej pracy. Gdy więc otrzymujemy informację o uszkodzonej odzieży, z reguły automatycznie przekazujemy nowy egzemplarz, a dopiero potem przeprowadzamy weryfikację potencjalnie wadliwego produktu – wyjaśnia Grzegorz Marcinkowski.

Oferta Blåkläder została stworzona w oparciu o wieloletnie doświadczenie firmy oraz stałą współpracę z grupami testerów, pomagających dopasować ubrania do potrzeb konkretnych grup użytkowników.  Fot. Blåkläder
Oferta Blåkläder została stworzona w oparciu o wieloletnie doświadczenie firmy oraz stałą współpracę z grupami testerów, pomagających dopasować ubrania do potrzeb konkretnych grup użytkowników. Fot. Blåkläder

Blåkläder przykłada także dużą wagę do możliwości personalizacji dostarczanych ubrań – służy temu specjalna technologia niezwykle trwałego nanoszenia na poszczególne materiały elementów graficznych, takich jak logotypy. Co więcej, każdy klient posiada wirtualne konto, obsługiwane także za pomocą aplikacji i zawierające komplet danych dotyczących zamówionych ubrań. W razie potrzeby wydania nowego egzemplarza może on zostać przygotowany w serwisie w ciągu kilkunastu minut, idealnie dopasowany na daną osobę i wyposażony we wszystkie firmowe oznaczenia.

Pierwszy sklep polskiego oddziału Blåkläder otwarto w Warszawie przy ul. Kolneńskiej 4. Na ponad 300 m² została zaprezentowana firmowa kolekcja, w tym m.in. odzież z elementami ze stretchu znacząco podnoszącego wygodę użytkowania oraz odzież odblaskowa HI-VIS o intensywnej widzialności. W 2020 roku polski oddział planuje systematyczny rozwój sieci handlowej.

www.blaklader.pl


Firma Blåkläder to szwedzki producent wysokiej jakości odzieży roboczej. Od ponad 60 lat dostarcza profesjonalistom ubrania przystosowane do pracy w najróżniejszych warunkach – od niewielkich warsztatów po ekstremalne miejsca takie jak kopalnie czy platformy wiertnicze. Renomę marki zbudowało połączenie wyjątkowej trwałości, funkcjonalności i estetyki produktów Blåkläder z szybką i nastawioną na klienta obsługą serwisową.

Odzież i akcesoria Blåkläder są dostępne w 16 krajach. Polski oddział firmy został uruchomiony w 2019 roku.

Udostępnij ten wpis

Post Comment