Celem konkursu jest promocja najbardziej lubianych i dopasowanych do potrzeb Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii produktów oraz stymulowanie zachowań prokonsumenckich wśród Polaków mieszających na emigracji. Marka, która zbierze największą liczbę głosów ze wszystkich kategorii, otrzyma specjalne wyróżnienie – tytuł Super Polish Choice of the Year.
W plebiscycie uczestniczy ponad 50 polskich firm i produktów obecnych w Wielkiej Brytanii. Konsumenci za pomocą strony internetowej polishchoice.co.uk oddają głos na swoje ulubione marki w 13 różnych kategoriach, m.in. podróże, praca czy polska innowacja. Firma Atlas otrzymała nominację do nagrody w kategorii „budowa i remont”.
– Wielka Brytania jest jednym z kluczowych obszarów zainteresowania Grupy Atlas poza granicami Polski – mówi Michał Gosławski, Dyrektor ds. Rynków Zagranicznych w firmie Atlas. – Na Wyspach jest wielu fachowców, którzy zdecydowali się kontynuować swoją karierę i realizować zawodowo na emigracji. Wielu z nich jest wiernymi klientami naszej firmy, którzy często polecają produkty Atlasa także brytyjskim specjalistom.
W najbliższych latach Grupa Atlas planuje nadal dynamicznie rozwijać swoją ofertę na terenie Wielkiej Brytanii. – Ponieważ grono naszych klientów w Anglii, Walii czy Szkocji systematycznie się powiększa, w tym roku planujemy wykorzystać ten potencjał i jeszcze lepiej rozwinąć sieć dystrybucji na Wyspach, a także uruchomić tutaj naszą pierwszą nowoczesną akademię treningowo-szkoleniową w Europie Zachodniej – dodaje Gosławski.
W konkursie Polish Choice of the Year można oddawać głosy do 6 kwietnia do godz. 23:59. Każdy z użytkowników może oddać jeden głos dziennie w każdej z dostępnych kategorii. Wyniki zostaną ogłoszone trzy tygodnie później – 27 kwietnia, podczas uroczystej gali w Londynie. Organizatorem plebiscytu jest firma Zetha Media, wydawca popularnych portali i gazet poświęconych polskiej społeczności w Wielkiej Brytanii. Konkurs został objęty patronatem Brytyjsko-Polskiej Izby Handlowej.
Źródło: ATLAS