Serwis Ceresit PRO zyskuje uznanie wykonawców

Chemia budowlana - Serwis Ceresit PRO zyskuje uznanie wykonawców

Ceresit PRO – zintegrowana platforma internetowa dla profesjonalistów z branży budowlanej – zdobywa coraz większą popularność fachowców. Uruchomiony w lipcu ub. r. serwis z nowym programem lojalnościowym zastąpił dotychczasowy program MasterClub Ceresit. Od tego momentu program lojalnościowy zanotował wzrost użytkowników o 26 proc., a sam serwis może się już pochwalić liczbą 380 opublikowanych realizacji. Portal Ceresit PRO to prawdziwe kompendium wiedzy profesjonalisty. Użytkownicy serwisu zyskują możliwość kontaktu z innymi profesjonalistami, wzajemnej wymiany uwag i doświadczeń.

Serwis Ceresit PRO to idealne miejsce dla profesjonalistów, dla których zawód to pasja. W prosty i przejrzysty sposób prezentuje użytkownikom poszczególne aspekty związane nie tylko z realizacją usług remontowo-budowlanych, ale również prowadzeniem działalności biznesowej w tej branży. Dostępna na portalu wiedza daleko wykracza poza opis realizacji, koncentrując się na szczegółowym przybliżeniu najlepszych metod wykonawczych dla uzyskania najwłaściwszego efektu. Serwis został zaprojektowany w taki sposób, aby każdy z użytkowników znalazł cenne dla siebie informacje, dzięki czemu nawet najbardziej doświadczeni wykonawcy będą mogli poszerzyć swoje kompetencje.

Istotnym elementem portalu Ceresit PRO jest Program Lojalnościowy. – Poprzez Program pragniemy wynagrodzić wykonawców za wysiłek, który wkładają w codzienną pracę, dążąc do jak najwyższej jakości wykonania projektów. W trakcie własnych realizacji, kupując produkty z katalogu, mogą zdobywać punkty. Wskazaną przez Ceresit ilość będą mogli wymienić między innymi na nagrody rzeczowe. ściśle związane z pracą zawodową. – powiedział Maciej Kamiński, Senior Brand Manager Ceresit & Thomsit. Serwis cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród fachowców. Blisko połowa zamówionych przez nich nagród jest ściśle zawiązana z ich pracą zawodową. – Największa ilość zamówień składana jest na zaprojektowanie i wydruk materiałów reklamowych, zamówienie wzorników, strojów roboczych oraz narzędzi. Ogromnie nas to cieszy, gdyż potwierdza chęć kojarzenia naszej marki z daną firmą remontowo-budowlaną – dodaje Maciej Kamiński.

Serwis, w zamian za aktywność w serwisie rozumianą poprzez opublikowanie realizacji, dodanie komentarza, porady czy wypełnienie ankiety, nagradza wykonawców dodatkowymi punktami rankingowymi. Wraz z ich wzrostem rośnie prestiż użytkownika oraz uzyskuje on dodatkowe korzyści wykraczające poza możliwości wynikające z wymiany punktowej. Z miesiąca na miesiąc serwis odnotowuje rosnący wskaźnik popularności i odwiedzin serwisu, o czym świadczy publikacja aż 380 realizacji i licznych komentarzach do zamieszczonych artykułów.

W 2014 r. uczestników programu Ceresit PRO czeka wiele atrakcji, w tym wiele akcji specjalnych, dzięki którym uczestnicy programu będę mogli zdobyć cenne nagrody, próbki nowych produktów oraz dodatkowe punkty.

Więcej szczegółowych informacji pod adresem: www.ceresit-pro.pl/.

***

Ceresit to najstarsza marka klejów i zapraw w ofercie firmy Henkel. Jest jedną z najbardziej znanych i najwyżej ocenianych marek chemii budowlanej na świecie. Dziś Ceresit postrzegany jest jako ekspert w dziedzinie układania płytek, izolacji i uszczelniania a oferowane profesjonalne systemy wykorzystywane są przez fachowców z branży budowlanej w ponad 60 krajach na świecie. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.ceresit.pl.

Udostępnij ten wpis

Post Comment